TIC-Tema 01:Dece so meritat vancanta acesta ?

 Dece so meritat vancanta acesta ?

Acesta vacanta so meritat ,deoarece am facut multe amintiri.Una dintre ele si cea mai tare a fost la o excursie/petrecere de zi de nastere cu niste prieteni  organizata in comuna Suncuius la niste rulote inchiriate. timp de 3 zile si 2 nopti.Prima zi a fost una interesanta in care ne am acomodat cu locul si privelistea oameni din comuna sunt foarte ambili si sociabili ceea ce nu as fi crezut intruncat am tinut legatura cu unul dintre ei si in ziua de azi,apoi dupa ce ajunsem la rulote ne am cazut si apoi am inceput sa exploram zona muntoasa de padure unde a fost destul de interesant fiind in natura dupa care a inceput a se intuneca si sa trecem in mare parte de prima zi.A doua zi fiind mai interesant deoarece era ziua unor prietene de nastere in care ziua am incepute o la o piscina si seara cu un gratar impreuna cu toi in care ne am distrat si am povestit.A treia zi a fost plecare de la comuna in care am curatat rulotele in care ne am cazat  si am luat un tren de dimineata inapoi spre Oradea ceea ce a durat cam doua ore timp in care ascultam muzica si admiram privelistea de pe tren.

Comentarii