M2-Tema 11:Bulentin de Vot

Buletin de vot

 1. Facem un tabel 5x5

2. Marim primele 2 randuri ultimele 2 cu dimensiunea de 4 cm inaltime si latime 4,5 cm

3. Randul din mijloc in facem de 1 cm latime si coloana a 3 a tot de 1 cm

4. Luam niste poze de pe internet cu niste oamenii si le punem niste nume alaturi de o clasa

5. Dupa ce am facut primul tabel de 4 ii dam copy si paste in toate chenarele  

6. Stergem chenarele din mijloc din borduri si umbrire si apasam pe fara

7. Dupa ce am terminat facem o pagina noua dam copy la tabel si dam paste pe pagina noua
8. Acum trebuie sa stergem pozele si numele din tabel dupa ce am sters facem o celula mare  

9. Dupa ce am sters din tabele trebuie sa punem in tabel scrisul pe care l-am pus si eu
10. Dupa ce ati terminat de scris trebuie sa stergem chenarele tot asa din borduri si umbrire si selectam Fara

Comentarii