Tema 16 - Roadtrip

Roadtrip 

Excursia de vineri amiaza a fost una placuta in care am avut un traseu plina de peripetii pana la Centrul orasului Oradea in care am ne am distrat mergand pe drumul spre malul crisului cu o priveliste deosebita a creaturile aflate si observate de noi.

Cand am ajuns la destinatie am inceput prin intrarea in PIata Uniri unde am revazut monumentele care ne face orasul mandru cum ar fi Pasajul Vulturul Negru observand interiorul minumentului reliazat deosebit din sticla la inceput unde aflanduse un vultur negru  langa aflanduse Catedrala Adormirea Maicii Domnului numit si Biserica cu Luna reprezentand soarele si etaple in care se afla pe parcursul zilei si admirand monumentele impreuna cu niste poze deosebite facute in grup cu centrul orasului.


In continuarea drumului  observand si statuia lui MIhai Viteazul impreuna cu Monumentul numit Palatul Episcopiei Greco-Catolic.




Tot odata observand si Primaria Oradea care in prezent care este in renovare, impreuna cu turnul care avand un ceas sunand la fiecare ora fixa cu o melodie ambianta si placuta la auz.
Spre finalul excurisei am parcurs restul drumului in care  am relizat destul de multe poze din monumentele si manastirile ramase impreuna cu intrega clasa.

Comentarii